Reklama v mobilní aplikaci. Jak vydělat na mobilní aplikace?

Používáním mobilního zařízení, trávíme více času v mobilních aplikacích. Hry a obchodní programy, jazykové kurzy a obchody, metro a mobilní operátoři - všechny velké a téměř všechny střední firmy vyvinuli svoje mobilní aplikace. A to nejenom messengery a sociální sítí. Marketingové studie ukazují, že přibližně 80% času, uživatelé stráví používáním aplikaci, a pouze kolem 20% prohlížením webu. *

Reklamní obsah v aplikaci musí být umístěn pečlivě a bez podráždění uživatelů, jelikož zapojení uživatelů je vysoká. My v Frontapps s.r.o., - jsme stoupenci integrace reklamy, která nemá kontrast s obsahem aplikace a neobtěžuje uživatele.

Nativní reklama - skvělý způsob, jak zvýšit ziskovost vaší aplikace.
Existuje spousta reklamních formátů, z nichž každá může být užitečná pro konkrétní produkt a je vhodný pro integraci do konkrétní aplikace. Uvedeme moderní a populární formáty reklamy:

  • 1. Video Ads: propagační videa v celé jeho rozmanitosti. Z vloženého streamovaného videa zvýšit, když se pohybujete, a tak dále.
  • 2. Native Ads: reklamy které jsou organické vloženy do obsahu. Například: použití inzerované domácí pekárny v aplikaci pro neprofesionálné kuchaře či šéfkuchaře-profesionály.
  • 3. Rich Media Ads: formát s použitím flash animace, která zahrnuje uživatele v komunikaci. To může být hra, text nebo jiné interaktivní procesy.
  • 4. Display Ads: reklamy na celé obrazovce a transparenty.
* Na základě údajů https://www.emarketer.com/ rok 2016-2017.